Jak zostać agentem obsługującym karty kredytowe

Jak zostać agentem obsługującym karty kredytowe
Category: Karty Kredytowe
16.10.2020

Więc słyszałeś o korzyściach płynących z bycia agentem obsługującym karty kredytowe lub agentem handlowym na koncie handlowym: dochód rezydualny, możliwość pracy dla siebie, możliwość wyboru klientów i nie tylko.

Podczas gdy praca w usługach handlowych może być dochodowa, trzeba do niej podchodzić inteligentnie. Jeśli nie masz doświadczenia w sprzedaży, musisz poświęcić czas na zrozumienie, co odróżnia agentów obsługujących karty kredytowe, którzy pomyślnie przeszli procedurę, od niepowodzeń. Jeśli nie wiesz zbyt wiele o przetwarzaniu kart kredytowych, musisz poznać tajniki branży usług handlowych.

Twój dochód będzie całkowicie zależał od Twojej zdolności do zdobycia nowych kont i zatrzymania ich przy sobie, więc kiedy już wskoczysz, od Ciebie zależy, czy jak najlepiej je wykorzystasz.

Brzmi ekscytująco? Wspaniały. Jesteś we właściwym miejscu.

Jak więc zostać agentem obsługującym karty kredytowe? I nie tylko to, ale jak upewnić się, że osiągniesz sukces?

Oto kroki, które musisz podjąć, aby odnieść sukces jako agent przetwarzający karty kredytowe:

  1. Wybierz niszę.
  2. Dowiedz się jak najwięcej o przetwarzaniu kart kredytowych.
  3. Porównaj programy ISO i MSP pod kątem tych, które są zgodne z Twoimi celami i stylem.
  4. Zastosuj do wybranego programu.
  5. Zbierz i przygotuj aktywa biznesowe.

Krok 1 – Wybierz niszę

Nie wchodź do usług handlowych bez niszy . Część kont lądowych polega na zrozumieniu otoczenia biznesowego klienta i rekomendowaniu rozwiązania w oparciu o jego wyjątkową sytuację. Wyobraź sobie siebie jako konsultanta ds. Usług handlowych, który również ułatwia przenoszenie lub inicjowanie konta handlowego. Musisz zaspokajać potrzeby swojego klienta, a ludzie często nie ufają nowicjuszowi.

Jak więc wybrać niszę? Zacznij od przemyślenia swoich przeszłych doświadczeń i lokalizacji.

Czy pracowałeś w restauracjach przez dziesięć lat i mieszkałeś poza Chicago? Idealny. Skonfiguruj całą swoją operację wokół usług gastronomicznych i wykorzystaj tę wiedzę na swoją korzyść. Masz dyplom prawniczy, ale zdecydowałeś, że to nie jest dla ciebie? Wykorzystaj to na swoją korzyść.

Jeśli nie masz określonej branży, w której chciałbyś pracować, przyjrzyj się swojej społeczności i tym, jakie firmy dobrze sobie tam radzą. Czy w Twojej społeczności jest wiele firm technologicznych B2B, które przemieszczają się i rozwijają? Pola golfowe? Opieka zdrowotna? Butikowa odzież?

Piękno usług handlowych polega na tym, że wszyscy przyjmują płatności, więc rozejrzyj się i zobacz, gdzie przecinają się Twoje doświadczenie i rynek.

Krok # 2 – Zostań ekspertem w przetwarzaniu kart kredytowych

Jeśli nie masz doświadczenia w usługach handlowych, zacznij od podstaw przetwarzania kart kredytowych: sposobu przetwarzania transakcji, relacji między bankami wydającymi i nabywającymi, typowym sprzętem itp.

Jeśli nie znasz strategii Elona Muska dotyczącej dekonstrukcji i uczenia się nowych tematów za pomocą drzewa semantycznego, powinieneś modelować swoje podejście na jego podstawie.

Gdy zrozumiesz, jak powstała branża, gdzie jest teraz i dokąd zmierza, musisz zrozumieć rolę, jaką będziesz odgrywać i miejsce, w którym pasujesz do ekosystemu usług handlowych.

Krótko mówiąc, będziesz pełnić rolę pośrednika między sprzedawcą a dostawcą usług handlowych LUB pełnić tę samą funkcję w ramach oficjalnego dostawcy „niezależnej organizacji sprzedaży”.

Ty i / lub Twój ISO działacie jako odsprzedawcy, więc kupujesz „hurtowe” stawki przetwarzania akceptantów (znane jako stawki kupna) i sprzedajesz je firmom. Twoim zadaniem jest wyjaśnienie, dlaczego sprzedawca powinien przejść na innego dostawcę i pomóc mu założyć nowe konto (pomoc w załatwieniu formalności, wniosków itp.).

Różnica między stawką, którą możesz uzyskać od MSP, a stawką, którą zaoferujesz swojemu sprzedawcy, to miejsce, w którym zarabiasz.

Na przykład, powiedzmy, że wynegocjowany kurs kupna wynosi 1,79% + 0,20 USD za transakcję, ale oferujesz swoim klientom 2,25% + 0,25 USD – oznacza to, że otrzymasz 0,46% + 0,05 USD z każdej sprzedaży. To twoja pozostałość! To jest to, co robisz od teraz aż do wieczności, zakładając, że firma nie zmieni dostawców ani nie zbankrutuje. Ta liczba również szybko się sumuje. Jeśli trafisz do sprzedawcy, który przetworzył 15 000 USD miesięcznie w ramach 25 transakcji, zarobisz 70,25 USD miesięcznie na pozostałej części. Jeśli wylądujesz w dziesięciu z nich, zobaczysz ponad 8000 USD rocznie poza resztami. Wraz z rozwojem tych biznesów rosną również Twoje reszty.

Oto kilka świetnych zasobów, które pomogą Ci zrozumieć świat usług handlowych:

Kiedy już zrozumiesz świat, w którym będziesz działać, nadszedł czas, aby dopasować te usługi, typy MSP i ich ofertę do TWOJEJ niszy. Musisz zrozumieć, jakie rozwiązania są najlepsze dla Twojej branży i mieć relacje z odpowiednimi ISO i MSP, aby odpowiednio wyposażyć swoich klientów, co prowadzi nas do następnej sekcji:

Krok # 3 – Porównaj programy ISO i MSP

Istnieje wiele programów ISO i MSP działających w każdej możliwej niszy i wszystkie one podchodzą do swoich relacji z kupcami i agentami usług handlowych w inny sposób.

Chcesz być tutaj bardzo pracowity, więc nie idź na skróty.

Oto kilka ważnych kryteriów, które należy wziąć pod uwagę przy porównywaniu programów sprzedaży:

  • Upewnij się, że mają doświadczenie w Twojej niszy.
  • Czy są aktywni w swojej społeczności? Czy są jasne i mają swoją misję i cieszą się dobrą opinią? Jak dobrze traktują swoich kupców? Pamiętaj, że Twoja reputacja będzie powiązana z ich reputacją i będziesz z nimi pracować przez wiele lat.
  • Czy mają najnowsze produkty? Pomyśl o sprzęcie, oprogramowaniu itp.
  • Czy są przejrzyste? Jasny? W branży usług handlowych jest wielu złych graczy i musisz być pewien, że bronisz swojego MSP przed kupcami, którym pomagasz.
  • Zbadaj konkretnie ich program partnerski. Jaka jest stopa rekompensaty / kupna? Czy kontrolują twoje pozostałości? Jakie zasoby oferują partnerom? Upewnij się, że wiesz, w co się pakujesz.
  • Unikaj dostawców usług płatniczych, którzy pobierają opłaty instalacyjne i zmuszają Cię do posiadania miesięcznego minimum.
  • Jak się mają ich przedstawiciele? Zadzwoń do nich i zobacz, czy się dogadujesz / jesteś pod wrażeniem. Ta kultura to ta sama kultura, do której wprowadzisz swoich kupców, więc chcesz spojrzeć na nich zarówno z perspektywy partnera, jak i konsumenta.

Uwaga dodatkowa: mamy potężną społeczność inteligentnych agentów i ISO współpracujących z nami, aby zmienić krajobraz usług handlowych na lepsze dzięki nowoczesnym innowacjom i pełnej przejrzystości. Upewnij się, że umieściłeś nas na swojej liście!

Krok # 4 – Zastosuj do swojego idealnego programu (-ów)

W porządku! Znasz więc swoją niszę, rozumiesz świat usług handlowych i znalazłeś idealnego MSP. Wspaniały!

Zgłoś się i zobacz, co się stanie. Zakładając, że poprawnie przeprowadziłeś badania i pasujesz do ich misji i celów, wszystko powinno być w porządku!

Krok # 5 – Zbierz i przygotuj aktywa biznesowe

W tym momencie może być kuszące, aby po prostu uciec i zacząć pukać do drzwi, ale ważne jest, aby mieć aktywa biznesowe za sobą, aby wspierać to, co sprzedajesz.

Dobry program MSP zapewni Ci wiele zasobów sprzedażowych, ale oto kilka zasobów, które musisz mieć pod ręką:

  • białe papiery
  • Ulotki
  • Broszury
  • Witryna osobista / media społecznościowe
  • Wizytówki
  • Procedury dokumentacji konta krok po kroku

Upewnij się, że są one profesjonalne i dokładne. Im lepiej je przygotujesz, tym łatwiejsza będzie Twoja praca!

(Bonus) Krok # 6 – Zacznij sprzedawać!

W tym momencie nie pozostaje nic innego, jak wyjść i zacząć podpisywać umowy z kupcami!

Zawsze pamiętaj, że firmy nie będą słuchać tego, co masz do powiedzenia, chyba że jest to uzasadniona decyzja biznesowa. Jeśli proponujesz wyższy wskaźnik transakcji, musisz mieć przygotowane punkty do rozmowy, aby uzasadnić ten koszt (lepsza obsługa klienta, mniej przestojów, więcej opcji płatności itp.). Jeśli proponujesz niższą stawkę, możesz to osiągnąć, ale musisz sprzedać wokół tego, aby poczuć, że rozwijają swój biznes w wyniku współpracy z tobą. Postaw się na ich miejscu i spróbuj pomóc swoim klientom – w ten sposób osiągasz sukcesy w sprzedaży.

Oszczędź czas i zacznij od MSP, który będzie Cię wspierał

Jak wspomniano, częścią bycia dobrym agentem obsługującym karty kredytowe jest posiadanie zasobów i połączeń, aby zapewnić najlepszą kombinację usług dopasowaną do potrzeb klienta. W Tidal specjalizujemy się w pomaganiu inteligentnym, zmotywowanym agentom lub przyszłym agentom, takim jak Ty, w oferowaniu lepszych usług dla większych i lepszych klientów – wkładając więcej pieniędzy do kieszeni i budując strumienie przychodów, które przetrwają całe życie.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy